Forum dziwnej odmainy RPG'ów, na którą nie znam nazwy.. Początkujących zapraszam do "Pierwszych Kroków"...
Wychodząc ze swej komnaty podążasz w kierunku centrum jednak gubisz się i trafiasz do małego korytarzyku na którego końcu znajdują się drzwi z napisem ''Księgarnia''. Drzwi wydają się być stalowe, jednak po osłonom mosiądzu kryje się heban. Zbliżywszy się do drzwi czujesz że coś trzyma cię za nogę. Odwróciwszy się widzisz szkielety, o który przechodząc zahaczyłeś/aś. Spontanicznie kopiesz szczątki na bok i idziesz dalej. Złapawszy za kołatkę stukasz raz, i już masz stuknąć drugi, gdy ktoś męskim głosem woła ''Proszę !'' . Wchodząc do środka widzisz księgi, regały i biurko załadowane książkami pomiędzy nimi leży otwarta księga a nad nią ręka z piórem i jak zwykle zakapturzona głowa Keelefa.
-Rozejrzyj się , jak chcesz . Leczy wątpię by coś cię zainteresowało....
Księgi magiczne jak i style walki nie pochodzą od magi boskiej lecz demonicznej.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Księgi:
Księga Ognia
Pozwala dodać sobie 1 ognisty czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25
Księga Iluzji
Pozwala dodac sobie 1 iluzyjny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 25 eteru
Poziom 2 30 eteru
Poziom 3 40 eteru
Poziom 4 45 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej.... 55,60,70,75,80....
Cena: 30
Księga Ziemi
Pozwala dodać sobie 1 kamienny/ziemny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25
Księga Wody
Pozwala dodać sobie 1 wodny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25
Księga Wiatru
Pozwala dodać sobie 1 wietrzny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25
Księga Światła
Pozwala dodać sobie 1 słoneczny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Księga Nekromancji
Pozwala dodać sobie 1 nekromantyczny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Księga Metamorfozy
Pozwala dodać sobie 1 czary ze szkoły przemiany. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
Księga Medyczna
Pozwala nauczyć się jednego magicznego zaklęcia medycznego.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 15 eteru
Poziom 2 25 eteru
Poziom 3 35 eteru
Poziom 4 45 eteru
Poziom 5 5 eteru
i tak dalej....
Księga Magji Umysłowej
Pozwala nauczyć się jednej magiczno-umysłowej tortury lub zaklęcia.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 15 eteru
Poziom 2 25 eteru
Poziom 3 35 eteru
Poziom 4 45 eteru
Poziom 5 55 eteru
i tak dalej....
Księga Ciemności
Pozwala nauczyć się jednej magiczno-umysłowej tortury lub zaklęcia.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1 10 eteru
Poziom 2 20 eteru
Poziom 3 30 eteru
Poziom 4 40 eteru
Poziom 5 50 eteru
i tak dalej....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karty magicznych stylów walki:
STYL ''Błękitny Lotus''
A to jest jeden z nie zwykle trudnych jak i niebezpiecznych w egzystowaniu stylów jakie kiedy kol wiek powstał. Osoby korzystające z mocy Lotusa muszą stworzy w swym umyślę na tyle twardą barjerę, by ani wiatr który wyzwalają , ani tortury za pomocą magji umysłu jej nie przerwały inaczej zostaną niepełnosprawnymi o ile w ogóle przeżyją atak swojej całej wyzwolonej mocy . A moc zapieczętowana w tym stylu jest tak wielka że za jej pomocą, można tworzyć cyklony, przesypywać pustynię jak i kontrolować pogodę. Lecz tych którym udało się kontrolować barjerę jest zaledwie jedna setna z ochotników, a wierzcie mi, było ich dużo.
------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz: Wymagania: CENA:
Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1 30,40 10
karta rozwijająca dla poziomu 2 40,50 20
karta rozwijająca dla poziomu 3 50,60 25
karta rozwijająca dla poziomu 4 70,80 30
karta rozwijająca dla poziomu 5 90,100 35
karta rozwijająca dla poziomu 6 100,110 40
karta rozwijająca dla poziomu 7 110,120 50
karta rozwijająca dla poziomu 8 120,130 60
karta rozwijająca dla poziomu 9 130,140 65
karta rozwijająca dla poziomu 10 140,150 70
STYL ''Cienisty Wąż''
Jest to styl przeznaczony dla łuczników i wszelkich osób walczących na odległośc.
Styl został stworzony przez lotereńskich skrytobójców gdyż dawał możliwość krycia się w ciemnościach jak i w świetle dnia. Został zmodernizowany przez łowców z Lenterwind ścieżka cienia zastała okrojona , lecz wmontowano takie zaklęcia jak ''kolczasta aura'' czy pięści trola [ zaklęcie odrzucające ]
------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz: Wymagania: CENA:
Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1 10,10 10
karta rozwijająca dla poziomu 2 15,15 20
karta rozwijająca dla poziomu 3 20,20 25
karta rozwijająca dla poziomu 4 25,25 30
karta rozwijająca dla poziomu 5 30,30 35
karta rozwijająca dla poziomu 6 35,35 40
karta rozwijająca dla poziomu 7 40,40 50
karta rozwijająca dla poziomu 8 45,45 60
karta rozwijająca dla poziomu 9 50,50 65
karta rozwijająca dla poziomu 10 55,55 70
STYL ''Kamienny Jaguar''
Jest to styl ziemi, a co się do tego ma , jak każde zaklęcie ziemi nie kontrolowane przez osobę doświadczoną jest w stanie rozerwać użytkownika na strzępy. Tak poza tym używający tego stylu jest chroniony kamienną skórą i dysponuje ''dodatnim modyfikatorem do siły''. Modyfikator ten zwiększa się o 3 punkty na poziom. Teraz ,już wiecie iż większości wojowników nie jest ciemno skóra [ czasami brązowa ] lecz używa owego stylu.
Pancerz zaklęcia ''kamienna skóra'' jest tak cienki ,iż w księdze o bohaterach odnotowano: ''I wtedy ciemno skóry Randolf przebiegł ze swym barbarzyńskim mieczem przez po most, i rzucił się na bestię...''ten styl walki jest harmoniczną kombinacją magów z archpelag Tagana.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz: Wymagania: CENA:
Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1 10,10 10
karta rozwijająca dla poziomu 2 15,15 20
karta rozwijająca dla poziomu 3 20,20 25
karta rozwijająca dla poziomu 4 25,25 30
karta rozwijająca dla poziomu 5 30,30 35
karta rozwijająca dla poziomu 6 35,35 40
karta rozwijająca dla poziomu 7 40,40 50
karta rozwijająca dla poziomu 8 45,45 60
karta rozwijająca dla poziomu 9 50,50 65
karta rozwijająca dla poziomu 10 55,55 70
STYL ''Rezas - czysty eter''
Jest to styl walki przeznaczony wyłącznie dla osób z dużą ilościom eteru w swym ciele. Inaczej władanie tym stylem jest nie osiągalne , ponieważ jego główna składnia bazuję na chwilowej przemianie [korekcji] słabych części postur , wzmocnieniu eterem mięśni [ coś w rodzaju ''adrenaliny''= symbionem strachu,ucieczki i walki]. najważniejszym dla początkujących [w miarę rozwijania dochodzą nowe możliwości] jest 1-szo rzędna broń ; a mianowicie:
-głównym upustem czakry w tym stylu są dłonie, wydostający się z nich eter tuż po styku z dwutlenkiem węgla, formuje płonącą kulę eterycznego ognia. Czym się różni eteryczny ogień od płomienia w kominku ?
Po pierwsze formuje sie on w konkretny kształty, który wymusza na nim myśl użytkownika [od 10 lev. tego stylu], po drugie nie zawsze oznacza palenie się czegoś lub kogoś. Po trzecie, jak upadnie to gaśnie nie pod trzymany wolom użytkownika a nie robi on pustyni ze wszystkiego jeśli użytkownik tego nie chce....
Po czwarte, przybiera on kolor zależny od charakteru użytkownika
W skrócie: Podlega ścisłej kontroli maga korzystającego ze stylu
-------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz: Wymagania: CENA:
Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1 20,30 10
karta rozwijająca dla poziomu 2 25,35 20
karta rozwijająca dla poziomu 3 30,40 25
karta rozwijająca dla poziomu 4 35,45 30
karta rozwijająca dla poziomu 5 40,50 35
karta rozwijająca dla poziomu 6 50,60 40
karta rozwijająca dla poziomu 7 60,70 50
karta rozwijająca dla poziomu 8 70,80 60
karta rozwijająca dla poziomu 9 75,85 65
karta rozwijająca dla poziomu 10 80,90 70
STYL ''Wściekły smok''
Ten styl [jak nazwa podpowiada] wywodzi się z Krainy Purpurowych terkotów . Są to istoty poruszające się na dwóch łapach często nazywane jaszczuro-smokami . Jest to, bowiem
mieszanka genetyczna tych dwóch rasy, które są nie tyle chaotyczne co waleczne.
Styl miał by tworzony przez mistrzów obu ras i stanowić pakt który miał nie doprowadzić do wojny. Po latach ewolucji ''Wściekłego smoka'' u zyskujemy dziś świetny efekt który jest na tyle łatwą kombinację z łuskami smoka jak i jezykiem ognia , iż mogą nauczy sie jej nawet ludzie o słabych rozumach, a co się z tym wiąże jest bardzo popularna u tych śmiertelników.
------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz: Wymagania: CENA:
Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1 5,5 10
karta rozwijająca dla poziomu 2 10,10 20
karta rozwijająca dla poziomu 3 15,15 25
karta rozwijająca dla poziomu 4 20,20 30
karta rozwijająca dla poziomu 5 25,25 35
karta rozwijająca dla poziomu 6 30,30 40
karta rozwijająca dla poziomu 7 35,35 50
karta rozwijająca dla poziomu 8 40,40 60
karta rozwijająca dla poziomu 9 45,45 65
karta rozwijająca dla poziomu 10 50,50 70
Ostatnio edytowany przez Keelef (2008-02-15 11:40:02)
Offline