Katakumby

Forum dziwnej odmainy RPG'ów, na którą nie znam nazwy.. Początkujących zapraszam do "Pierwszych Kroków"...


#1 2008-02-13 20:05:26

Keelef

Geneshi

3067559
Zarejestrowany: 2008-02-09
Posty: 19
Punktów :   

Ksiengarnia

Wychodząc ze swej komnaty podążasz w kierunku centrum jednak gubisz się i trafiasz do małego korytarzyku na którego końcu znajdują się drzwi z napisem ''Księgarnia''. Drzwi wydają się być stalowe, jednak po osłonom mosiądzu kryje się heban. Zbliżywszy się do drzwi czujesz że coś trzyma cię za nogę. Odwróciwszy się widzisz szkielety, o który przechodząc zahaczyłeś/aś. Spontanicznie kopiesz szczątki na bok i idziesz dalej. Złapawszy za kołatkę stukasz raz, i już masz stuknąć  drugi, gdy ktoś męskim głosem woła ''Proszę !'' . Wchodząc do środka widzisz księgi, regały i biurko załadowane książkami pomiędzy nimi leży otwarta księga a nad nią ręka z piórem i jak zwykle zakapturzona głowa Keelefa.
-Rozejrzyj się , jak chcesz . Leczy wątpię by coś cię zainteresowało....
Księgi magiczne jak i style walki nie pochodzą od magi boskiej lecz demonicznej.   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Księgi:

Księga Ognia
http://images26.fotosik.pl/158/8e5d5d97230bd7b2m.jpg
Pozwala dodać sobie 1 ognisty czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25

Księga Iluzji
http://images24.fotosik.pl/158/66e703b77bbf85e7m.jpg
Pozwala dodac sobie 1 iluzyjny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             25 eteru
Poziom 2             30 eteru
Poziom 3             40 eteru
Poziom 4             45 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej.... 55,60,70,75,80....
Cena: 30

Księga Ziemi
http://images33.fotosik.pl/142/c597f3bdd4a5560b.jpg
Pozwala dodać sobie 1 kamienny/ziemny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25

Księga Wody
http://images32.fotosik.pl/141/f31ca8bd5b245e9d.jpg
Pozwala dodać sobie 1 wodny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25

Księga Wiatru
http://images31.fotosik.pl/142/1206b81ff799fee4m.jpg
Pozwala dodać sobie 1 wietrzny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....
Cena: 25

Księga Światła
http://images28.fotosik.pl/159/9d21cdaf580ebe30m.jpg
Pozwala dodać sobie 1 słoneczny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....

Księga Nekromancji
http://images24.fotosik.pl/159/abe757d71e129d5fm.jpg
Pozwala dodać sobie 1 nekromantyczny czary. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....

Księga Metamorfozy
http://images34.fotosik.pl/143/34a291da539a06acm.jpg
Pozwala dodać sobie 1 czary ze szkoły przemiany. Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....

Księga Medyczna
http://images29.fotosik.pl/158/be382763da166155m.jpg
Pozwala nauczyć się jednego magicznego zaklęcia medycznego.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             15 eteru
Poziom 2             25 eteru
Poziom 3             35 eteru
Poziom 4             45 eteru
Poziom 5             5 eteru
i tak dalej....

Księga Magji Umysłowej
http://images31.fotosik.pl/143/e850fb3164532effm.jpg
Pozwala nauczyć się jednej magiczno-umysłowej tortury lub zaklęcia.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             15 eteru
Poziom 2             25 eteru
Poziom 3             35 eteru
Poziom 4             45 eteru
Poziom 5             55 eteru
i tak dalej....

Księga Ciemności
http://images24.fotosik.pl/159/3cf5941a4a91b27bm.jpg
Pozwala nauczyć się jednej magiczno-umysłowej tortury lub zaklęcia.Na poziomie /na/ wymaga następującej wiedzy o eterze :
Poziom 1             10 eteru
Poziom 2             20 eteru
Poziom 3             30 eteru
Poziom 4             40 eteru
Poziom 5             50 eteru
i tak dalej....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Karty magicznych stylów walki:

STYL ''Błękitny Lotus''
http://images28.fotosik.pl/159/e778378bf0850824.jpg
A to jest jeden z nie zwykle trudnych jak i niebezpiecznych w egzystowaniu stylów jakie kiedy kol wiek powstał. Osoby korzystające z mocy Lotusa muszą stworzy w swym umyślę na tyle twardą barjerę, by ani wiatr który wyzwalają , ani tortury za pomocą magji umysłu jej nie przerwały inaczej zostaną niepełnosprawnymi o ile w ogóle przeżyją atak swojej całej wyzwolonej mocy . A moc zapieczętowana w tym stylu jest tak wielka że za jej pomocą, można tworzyć cyklony, przesypywać pustynię jak i kontrolować pogodę. Lecz tych którym udało się kontrolować barjerę jest zaledwie jedna setna z ochotników, a wierzcie mi, było ich dużo.

------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz:            Wymagania:                          CENA:       
                                             Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1  30,40                                10
karta rozwijająca dla poziomu 2  40,50                                20
karta rozwijająca dla poziomu 3  50,60                                25   
karta rozwijająca dla poziomu 4  70,80                                30
karta rozwijająca dla poziomu 5  90,100                               35
karta rozwijająca dla poziomu 6  100,110                              40
karta rozwijająca dla poziomu 7  110,120                              50
karta rozwijająca dla poziomu 8  120,130                              60
karta rozwijająca dla poziomu 9  130,140                              65
karta rozwijająca dla poziomu 10 140,150                              70

STYL ''Cienisty Wąż''
http://images30.fotosik.pl/159/5a6c4ebbace82daf.jpg
Jest to styl przeznaczony dla łuczników i wszelkich osób walczących na odległośc.
Styl został stworzony przez lotereńskich skrytobójców gdyż dawał możliwość krycia się w ciemnościach jak i w świetle dnia. Został zmodernizowany przez łowców z Lenterwind ścieżka cienia zastała okrojona , lecz wmontowano takie zaklęcia jak ''kolczasta aura'' czy pięści trola [ zaklęcie odrzucające ] 
------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz:            Wymagania:                          CENA:           
                                         Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1  10,10                               10
karta rozwijająca dla poziomu 2  15,15                               20
karta rozwijająca dla poziomu 3  20,20                               25   
karta rozwijająca dla poziomu 4  25,25                               30
karta rozwijająca dla poziomu 5  30,30                               35
karta rozwijająca dla poziomu 6  35,35                               40
karta rozwijająca dla poziomu 7  40,40                               50
karta rozwijająca dla poziomu 8  45,45                               60
karta rozwijająca dla poziomu 9  50,50                               65
karta rozwijająca dla poziomu 10 55,55                               70

STYL ''Kamienny Jaguar''
http://images23.fotosik.pl/158/c1d56e8e207bc0c3.jpg
Jest to styl ziemi, a co się do tego ma , jak każde zaklęcie ziemi nie kontrolowane przez osobę doświadczoną jest w stanie rozerwać użytkownika na strzępy. Tak poza tym używający tego stylu jest chroniony kamienną skórą i dysponuje ''dodatnim modyfikatorem do siły''. Modyfikator ten zwiększa się o 3 punkty na poziom. Teraz ,już wiecie iż większości wojowników nie jest ciemno skóra [ czasami brązowa ] lecz używa owego stylu.
Pancerz zaklęcia ''kamienna skóra'' jest tak cienki ,iż w księdze o bohaterach odnotowano: ''I wtedy ciemno skóry Randolf przebiegł ze swym barbarzyńskim mieczem przez po most, i rzucił się na bestię...''ten styl walki jest harmoniczną kombinacją magów z archpelag Tagana.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz:            Wymagania:                          CENA:       
                                            Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1  10,10                               10
karta rozwijająca dla poziomu 2  15,15                               20
karta rozwijająca dla poziomu 3  20,20                               25   
karta rozwijająca dla poziomu 4  25,25                               30
karta rozwijająca dla poziomu 5  30,30                               35
karta rozwijająca dla poziomu 6  35,35                               40
karta rozwijająca dla poziomu 7  40,40                               50
karta rozwijająca dla poziomu 8  45,45                               60
karta rozwijająca dla poziomu 9  50,50                               65
karta rozwijająca dla poziomu 10 55,55                               70

STYL ''Rezas - czysty eter''
http://images31.fotosik.pl/143/aee650ce4249423a.jpg
Jest to styl walki przeznaczony wyłącznie dla osób z dużą ilościom eteru w swym ciele. Inaczej władanie tym stylem jest nie osiągalne , ponieważ jego główna składnia bazuję na chwilowej przemianie [korekcji] słabych części postur , wzmocnieniu eterem mięśni [ coś w rodzaju ''adrenaliny''= symbionem strachu,ucieczki i walki]. najważniejszym dla początkujących [w miarę rozwijania dochodzą nowe możliwości] jest 1-szo rzędna broń ; a mianowicie:
-głównym upustem czakry w tym stylu są dłonie, wydostający się z nich eter tuż po styku z dwutlenkiem węgla, formuje płonącą kulę eterycznego ognia. Czym się różni eteryczny ogień od płomienia w kominku ?
Po pierwsze formuje sie on w konkretny kształty, który wymusza na nim myśl użytkownika [od 10 lev. tego stylu], po drugie nie zawsze oznacza palenie się czegoś lub kogoś. Po trzecie, jak upadnie to gaśnie nie pod trzymany wolom użytkownika a nie robi on pustyni ze wszystkiego jeśli użytkownik tego nie chce....
Po czwarte, przybiera on kolor zależny od charakteru użytkownika

W skrócie: Podlega ścisłej kontroli maga korzystającego ze stylu

-------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz:            Wymagania:                          CENA:         
                                          Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1  20,30                               10
karta rozwijająca dla poziomu 2  25,35                               20
karta rozwijająca dla poziomu 3  30,40                               25   
karta rozwijająca dla poziomu 4  35,45                               30
karta rozwijająca dla poziomu 5  40,50                               35
karta rozwijająca dla poziomu 6  50,60                               40
karta rozwijająca dla poziomu 7  60,70                               50
karta rozwijająca dla poziomu 8  70,80                               60
karta rozwijająca dla poziomu 9  75,85                               65
karta rozwijająca dla poziomu 10 80,90                               70

STYL ''Wściekły smok''
http://images32.fotosik.pl/143/5a1342cd67cc73cb.jpg
Ten styl [jak nazwa podpowiada] wywodzi się z Krainy Purpurowych terkotów . Są to istoty poruszające się na dwóch łapach często nazywane jaszczuro-smokami . Jest to, bowiem
mieszanka genetyczna tych dwóch rasy, które są nie tyle chaotyczne co waleczne.
Styl miał by tworzony przez mistrzów obu ras i stanowić pakt który miał nie doprowadzić do wojny. Po latach ewolucji ''Wściekłego smoka'' u zyskujemy dziś świetny efekt który jest na tyle łatwą kombinację z łuskami smoka jak i jezykiem ognia , iż mogą nauczy sie jej nawet ludzie o słabych rozumach, a co się z tym wiąże jest bardzo popularna u tych śmiertelników.

------------------------------------------------------------------------------------------
Odpowiedni egzemplarz:            Wymagania:                          CENA:       
                                             Magia,Eter
karta rozwijająca dla poziomu 1   5,5                                 10
karta rozwijająca dla poziomu 2   10,10                               20
karta rozwijająca dla poziomu 3   15,15                               25   
karta rozwijająca dla poziomu 4   20,20                               30
karta rozwijająca dla poziomu 5   25,25                               35
karta rozwijająca dla poziomu 6   30,30                               40
karta rozwijająca dla poziomu 7   35,35                               50
karta rozwijająca dla poziomu 8   40,40                               60
karta rozwijająca dla poziomu 9   45,45                               65
karta rozwijająca dla poziomu 10  50,50                               70

Ostatnio edytowany przez Keelef (2008-02-15 11:40:02)


Świat jest taki jakim go widzimy...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.srk-madhuri.pun.pl www.crazymanagers.pun.pl www.zootechnika2009.pun.pl www.deicide-online.pun.pl www.cinders.pun.pl